Υστεροσκόπηση

Η υστεροσκόπηση είναι η εκ των έσω εξέταση του τραχήλου και της μήτρας, με το υστεροσκόπιο το οποίο διέρχεται μέσω του κόλπου. Είναι ένα εξειδικευμένο και πολύ λεπτό εργαλείο, το οποίο έχει ενσωματωμένη κάμερα και πηγή φωτός, ώστε να παρέχει εικόνες πολύ υψηλής ευκρίνειας. Η υστεροσκόπηση είναι μία πολύ πιο αξιόπιστη και ακριβής μέθοδος. Χρησιμοποιείται τόσο για τη διάγνωση γυναικολογικών παθήσεων όσο και για τη θεραπεία τους, ως χειρουργική τεχνική.

υστεροσκόπηση

Στο Ιατρείο μας, ο Δρ. Δ. Ευαγγελινός έχει αναγορευθεί διδάκτωρ για τη διατριβή του «Διερεύνηση της παθολογίας του ενδομητρίου με τη χρήση υστεροσκοπίου και σύγκριση της διαγνωστικής ικανότητας με αυτή άλλων διαγνωστικών μεθόδων» και διαθέτει τεράστια εμπειρία στην ελάχιστα επεμβατική αυτή τεχνική.

Διαγνωστική υστεροσκόπηση

Η διαγνωστική υστεροσκόπηση χρησιμοποιείται για τη διερεύνηση συμπτωμάτων όπως:

Επεμβατική υστεροσκόπηση

Οι ανατομικές ανωμαλίες της κοιλότητας της μήτρας, έχει εκτιμηθεί ότι, είναι ο αιτιολογικός παράγοντας υπογονιμότητας σε ποσοστό 10% έως 15% των ζευγαριών που αναζητούν θεραπεία. Εάν διαπιστωθούν τέτοια προβλήματα κατά τη διάρκεια της διαγνωστικής υστεροσκόπησης, μπορούν κατά τον ίδιο χρόνο να αφαιρεθούν τα αίτια που την προκαλούν. Τότε μετατρέπεται σε ελάχιστα επεμβατική χειρουργική τεχνική.

Διερευνά τα παρακάτω αίτια:

Προβλήματα που αντιμετωπίζει:

Πώς γίνεται η υστεροσκόπηση

Η υστεροσκόπηση διενεργείται μεταξύ 6ης και 10ης ημέρας της περιόδου. Συνήθως, δεν είναι επίπονη αλλά αναλόγως της ασθενούς και του προβλήματος, μπορεί να χρησιμοποιηθούν διαφορετικά είδη αναισθησίας, συμπεριλαμβανομένης και της ολικής αναισθησίας. Εάν κριθεί αναγκαίο, λαμβάνεται και δείγμα για την πραγματοποίηση ιστολογικής εξέτασης (βιοψία).

Πλεονεκτήματα:

Μετά την υστεροσκόπηση, η ασθενής μπορεί για κάποιες ημέρες να έχει κολπικές εκκρίσεις ή συμπτώματα παρόμοια με της εμμήνου ρύσεως. Συστήνεται η αποχή από σεξουαλικές επαφές, ταμπόν και κολπικά υπόθετα για μερικές ημέρες.